خدایا مرا ببخشای
خدایا از من گناه سر زد گناهم را فاش نکردی خدایا توبه کردم مرا بخشیدی خدایا توبه شکستم به رویم نیاوردی باز دل به تو دادم مرا در آغوش کشیدی خود را باز از تو دور گردانیدم مرا رها نساختی از مهرت روی به تو آوردم مرا گرفتی با بیشرمی از تو دور گشتم باز مرا به سوی خود کشیدی خدایا به کدامین گناه من این همه بی شرم هستم و همیشه از تو دورم و به کدامین ثواب مرا رها نمیسازی و مانند خیلی ها مرا به حال خود رها نمیسازی. خدایا من از تو یک خواهش دارم به اینکه تو قادری و میتوانی انجام دهی مرا در اغوشت بگیر و هرگز مرا رها نساز که رها نساختی و رها نساز که گناهی از من سر زند و مرا به این اشتباهاتم ببخش که تو بخشاینده ای

..

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: خدایا ببخشگنه کار

تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391 | 9:56 | نویسنده : محمد اسلامی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب فروشگاه اینترنتی
  • وب تماش
  • وب تالار نیوز
  • وب رد ریپورتر